30 nap alatt fogyni

30 nap alatt fogyni

Timothy Ferris Slow-Carb, vagyis lassú felszívódású szénhidrát diétája hasonlít az igen népszerű és hatékony ketogén diétához: zsírégető üzemmódba kapcsolja a szervezetet. A szénhidrát fogyasztást illetően engedékenyebb, ezért könnyebb betartani, és a szervezet számára is egészségesebb.

Mit szabad enni?

dieta 7 kg in 7 zile pbs elveszíti a hasi zsírt

Ferris az ehető ételeket öt kategóriába sorolja: állati fehérjék, zöldségek, hüvelyesek, zsírok és fűszerek.

Utóbbiak közé tartozik a gyümölcs, a tejtermékek kivéve a túróaz olajban sült ételek, a fehér lisztből készült termékek és az alkohol. Mik a szabályok?

fogyás képek hím súlycsökkentő tippek 100 kiló leadására

Tartózkodj a fehér szénhidrátoktól. Nem szabad semmilyen feldolgozott szénhidrátot kenyeret, tésztát, gabonát, péksüteményt fogyasztani hat napig. Viszont ha erősítő, izomnövelő edzéseket végzel, akkor az edzést követő 30 percen belül ezt is szabad.

fogyókúra tea fogyás előtt és után fogyás testsúly tippek

Edd ugyanazt újra és újra. Nem kell sokat variálni, készíts az öt megengedett élelmiszer csoportból ételeket. Figyelj a folyadékfogyasztásra.

  • Zsír helyére izom: 8 kiló mínusz 30 nap alatt a Trainer-diétával - Fogyókúra | Femina
  • 30 nap, 10 kiló a Ketogén-diétával! | Healthy recipes, Diet, Healthy
  • A gyógyteák égetik a hasi zsírt

A diéta a vízen kívül az édesítés nélküli tea és kávé fogyasztását engedi. Az alkoholon és szénsavas italokon kívül gyümölcslevet és a ma divatos smoothie-kat sem szabad inni.

teljes test rutin a zsírvesztés érdekében san diego zsírvesztés

A gyümölcs tilos. Magas cukortartalma miatt nem szabad semmilyen gyümölcsöt fogyasztani. Van egy szabadnapod.

hogyan lehet otthon elveszíteni a melltartó zsírját bsn zsírégető vélemények

A hét egy választott napján 30 nap alatt fogyni ehetsz és ihatsz, amit akarsz. Ez könnyebbé teszi a szigorú diéta betartását, és fel is pörgeti kalóriamegvonás miatt kissé lelassult anyagcserét. Mi az a lassú szénhidrát?

Kapcsolódó cikkek

A gyors felszívódású szénhidrátok, mint a rizs, a burgonya, a kukorica, a cukor, a gyümölcsök, és a tejtermékek gyorsan megemelik a szervezet vércukor szintjét, majd amikor a vércukorszint hirtelen leesik, fokozott éhség lép fel.

Ezzel szemben a lassú felszívódású szénhidrátok, mint a hüvelyesek, fehérjét és rostokat is tartalmaznak, nem egyszerre adnak nagy löketet a szervezetnek, hanem fokozatosan biztosítanak energiát a nap folyamán. Mintaétrend 3 napra Reggeli: rántotta tojásfehérjéből legfeljebb egy sárgájából Ebéd: grillezett csirkemell spárgával.

Érdekesmegbeszélések