Az alvás hiánya befolyásolja a fogyást, Fogyni szeretne? Figyeljen jobban az alvására! Az alvás hiánya befolyásolja a fogyást

Az alvás hiánya befolyásolja a fogyást. Fogyni szeretne? Figyeljen jobban az alvására!

az alvás hiánya befolyásolja a fogyást

Promóció Nő az éhségérzet és a sóvárgás Az alváshiány az étvágyat szabályozó hormonok működésére is hatással van. Az alvásmegvonás ugyanis megnöveli az éhségérzetért felelős grelin hormon szintjét, miközben a jóllakottság érzését jelző leptin hormoné csökken.

az alvás hiánya befolyásolja a fogyást

Előbbit a zsírsejtek termelik, és azt jelzik az agynak, hogy több zsírból származó kalóriára van szüksége a szervezetnek, ezáltal összefüggésbe hozható a fokozott étvággyal és hízással.

Ezenkívül a kutatások azt találták, hogy az alváshiány növelheti a sóvárgást az olyan élelmiszerek iránt, amelyek magas kalória- szénhidrát- és zsírtartalommal bírnak - írja a lap.

az alvás hiánya befolyásolja a fogyást

Lassabb a zsírégetés Kutatások azt is bizonyították, hogy a folyamatos alváshiány csökkentheti a részvevők energiafelhasználását. Egy tanulmányban 15 férfit kértek arra, hogy ne aludjanak 24 órán keresztül, ezután megmérték a résztvevők energiafelhasználását. Mi a teendő?

az alvás hiánya befolyásolja a fogyást

A kevés alvás a hízás kockázata mellett egészségünkre is hatással van, az alváshiány többek között növelheti cukorbetegség és a magas vérnyomás kialakulását, de a szív- és érrendszeri megbetegedések is veszélyeztetik azokat, akik nem szánnak elegendő időt a pihenésre. Egy felnőtt ember napi alvásszükséglete hét és nyolc óra között mozog, de persze nem csak a mennyiségre, a minőségre is érdemes odafigyelni.

az alvás hiánya befolyásolja a fogyást

Tippek a jobb alvásért: Feküdj le minden este ugyanabban az időpontban, még a hétvégén is! Kerüld a délutáni szunyókálást, ami az esti alvás rovására mehet! Könyvolvasással, nyugtató zenével vagy egy meleg fürdővel hangolódj rá az alvásra!

Hizlal a kevés alvás! De hogyan?

Alvás előtt 3 órával már ne végezz testmozgást! Alvás előtt 3 órával már ne étkezz!

az alvás hiánya befolyásolja a fogyást

Amennyiben gyakran ébredsz fel éjszaka, és nem tudod magad kipihenni, érdemes alvásvizsgálatot végeztetned, hogy kiderüljön, milyen ok állhat a zavar hátterében. Mélyen alszol, és kipihenten kelsz, ha megfogadod a kutatók tanácsait Mivel a probléma - akár átmenetileg, akár rendszeresen - nagyon sokakat érint, a kutatókat is foglalkoztatja a kérdés, hogy mely alvássegítő tippek bizonyulnak hatásosnak.

10. Fogyhat a Resurge segítségével? : Hungarian

Érdekesmegbeszélések