C lium fogyás. 4 tipp gyors fogyáshoz a strandszezonra

Kalcium: a csontépítő

vesztes melltartó hátsó zsír

A kalciumban gazdag ételek fogyasztása főként a csontok egészsége, valamint a csontritkulás megelőzése miatt lényeges, ugyanakkor kutatások kimutatták, hogy az ásványi anyag a pluszkilók elleni harcban, valamint a testzsír lebontásában is szerepet játszik. Sokan úgy gondolják, hogy a kalciumban gazdag tejtermékek szabotálják a fogyókúrát, pedig a zsírszegény sajtok, kefirek, natúr joghurtok amellett, hogy fehérje- és ásványianyag-bombák, jelentős szerepük van a súlyvesztésben is. Hogyan segíti a kalcium a fogyást?

karcsú teát

Vannak olyan ásványi anyagok, melyek hiánya hízást okoz, ha azonban pótolod őket, azonnal megindul a súlyvesztés. Ilyen a kalcium vagy a magnézium is, amelyeknek együttes hiánya azonnal beindítja a sós és cukros ételek iránti sóvárgást. Az agy, miután érzékeli a kalciumhiányt, jelzést ad a testnek, ami egy bizonyos kalcitriol nevű hormont termel.

pamela doyle fogyás

Ez arra ösztönzi a zsírsejteket, hogy zsírégetés helyett raktározzanak, éhségérzetet is kelt, c lium fogyás sokkal több és egészségtelenebb étel jut a szervezetbe. Ezzel szemben a kalciumpótlás nemcsak az éhségérzetet csökkenti, de a zsírok és a koleszterin felvételét is minimalizálja a szervezetben.

A kanadai Angelo Tremblay és csapata kísérletek során megállapították, hogy azoknak a nőknek, akik kevés kalciumban gazdag ételt fogyasztottak, magasabb volt a rossz - LDL - koleszterintszintjük, valamint több zsír halmozódott fel deréktájékon, ugyanakkor az étrenddel és a táplálékkiegészítőkkel bevitt plusz mennyiségű ásványi anyag csökkentette a szervezet zsírraktározását.

21 napos javítás vélemények fogyás

Amerikai ajánlások szerint a felnőttek napi, átlagos kalciumszükséglete mg, azonban ha a fogyás a cél, érdemes az adagot mg-ra növelni. Nők két csoportját vizsgálták így 15 héten keresztül: az egyik csoport mg kalciumpótlást kapott napi két tabletta formájában, a másik csoport pedig placebót.

kókusz karcsúsító hamis

A kalciumkiegészítést szedő nők csaknem 6 kilót fogytak a program végére, míg a kontrollcsoport tagjai csupán 1 kilót. A tudósok megállapították, hogy a kalcium csökkenti a beleken át történő zsírfelvételt, másrészt aktiválja a sejtek zsírfelhasználását.

Érdekesmegbeszélések