Fogyni különleges alkalomra. Hogyan lehet fogyni

Így fogyhatsz le tavaszig tíz kilót: mintaétrendet és edzéstervet is adunk - Fogyókúra | Femina

Kezdőlap Milyen gyorsan lehet fogyni?

Akár fogyni szeretne egy különleges alkalomra, akár csak javítani akarna az egészségén, a fogyás általános probléma. A reális elvárások érdekében érdemes tudni, hogy mi az egészséges fogyás. Ez a cikk elmagyarázza azokat a tényezőket, amelyek befolyásolják a fogyás időtartamát. Hogyan történik a fogyás és milyen gyorsan lehet fogyni?

száj tampon fogyás 3 kg fogyás 2 nap alatt

A súlycsökkenés akkor következik be, ha folyamatosan kevesebb kalóriát használ fel, mint amennyit naponta éget el. Ezzel szemben, ha folyamatosan több kalóriát fogyaszt, mint amennyit eléget, akkor hízni fog.

testzsírvesztés idővel fogyás turmix férfi egészség

Minden kalóriát tartalmazó étel vagy ital fogyni különleges alkalomra teljes fogyni különleges alkalomra része. Hogyan lehet fogyni egészségesen? Azonban a napi elégetett kalóriák száma, amelyet energia- vagy kalóriakiadásnak nevezünk, kissé bonyolultabb. A kalóriafogyasztás a következő három fő összetevőből áll: Nyugalmi anyagcsere: Ez az a kalóriaszám, amelyre a testnek szüksége van a test normális működéséhez, például a légzéshez fogyni különleges alkalomra a vérpumpákhoz.

Az ételek hőhatása: Ez az étel emésztésére, felszívására és anyagcseréjére használt kalóriákra vonatkozik. A tevékenység hőhatása: Ezek azok a kalóriák, amelyeket edzés közben éget el. Ha az elégetett kalóriák száma megegyezik az elégetett kalóriák számával, akkor fenntartja a testsúlyát.

Ha fogyni akar, akkor negatív kalóriamérleget kell létrehoznia azáltal, hogy kevesebb kalóriát fogyaszt, mint amennyit elégetett, vagy több kalóriát égetett meg a fokozott aktivitás révén.

A 10 napos "jeles napra bomba forma" programom Neked szól, ha

A fogyást befolyásoló tényezők: Számos tényező befolyásolja a fogyás sebességét. Közülük sokan rajtad kívül esnek. Nem: A zsír-izom arány hatalmas hatással van a fogyás képességére. Ezért a férfiak hajlamosak gyorsabban fogyni, mint a nők ugyanolyan kalóriás étrenden.

Mikor tudunk jól együttműködni?

Bár a férfiak hajlamosak voltak gyorsabban fogyni, mint a nők, a tanulmány nem elemezte a fogyás fenntartásának képességében mutatkozó nemi különbségeket. Kor: Az öregedéssel bekövetkező számos fizikai változás egyike a testösszetétel változása - a zsírtömeg nő és az izomtömeg csökken. Ez a változás, más tényezőkkel együtt, mint például a legfontosabb szervek kalóriaszükségletének csökkenése, hozzájárul az alacsonyabb nyugalmi anyagcseréhez. A nyugalmi anyagcsere ezen csökkenése megnehezítheti a fogyást fogyókúrás üdülőhely a közelben életkor előrehaladtával.

Kiindulópont: A kiinduló testtömeg is befolyásolja, hogy milyen gyorsan fogyhat. A leadott súly mennyisége, különösen az első hetekben, általában arányos a testtömegével. A nehezebb emberek több kilót veszítenek, mint a könnyebbek.

Top receptek

A súlycsökkenés százalékos aránya azonban általában hasonlóan magas. Például egy kg-os személy 4,5 kg-ot fogyhat, miután két hétig kalóriával csökkentette napi bevitelét. Ezzel ellentétben egy azonos korú és nemű, 68 kg-os személy ugyanazon módszerrel csak 2,3 kg-ot fogyhat le. Bár egy súlyosabb ember kétszer annyi súlyt fogyhat el, egy kevésbé elhízott ember testének ugyanannyi százalékát fogyhatja el. Kalóriahiány: A fogyáshoz negatív kalóriaegyensúlyt kell létrehoznia.

Ennek a kalóriahiánynak a mértéke befolyásolja a fogyás gyorsaságát. Például napi kevesebb, mint kalória fogyasztása 8 héten keresztül valószínűleg nagyobb fogyást eredményez, mint napi kalóriával kevesebb napi fogyasztás.

Kérjük, ügyeljen arra, hogy a kalóriahiány ne legyen túl nagy. Ez nemcsak hosszú távon lenne problematikus, hanem a tápanyaghiány kockázatát is magában hordozza.

Hogyan lehet fogyni

Emellett súlycsökkenéshez vezethet izomtömeg, nem pedig zsírtömeg formájában. Alvás: Az alvás a fogyás gyakran figyelmen kívül hagyott, de döntő eleme. A krónikus alvásvesztés komolyan befolyásolhatja a fogyást és a fogyás sebességét.

szuper gyorsan szeretnék fogyni a fogyást segítő műveletek

Bebizonyosodott, hogy még az éjszakai alváshiány is növeli a magas kalóriatartalmú, alacsony tápanyagtartalmú ételek iránti vágyat, például sütik, sütemények, cukros italok és chips. Egy kéthetes vizsgálatban a csökkentett kalóriatartalmú étrendben résztvevőket randomizálták 5,5 vagy 8,5 órás alvásra minden este. Ennek eredményeként szoros kapcsolat áll fenn a krónikus alváshiány és a 2-es típusú cukorbetegség, az elhízás, a szívbetegségek és a rák bizonyos típusai között.

Egyéb tényezők, amelyek szintén szerepet játszanak: Számos egyéb tényező befolyásolhatja a fogyás mértékét, többek között A drogok: Számos gyógyszer, például antidepresszánsok és más antipszichotikumok, hízhat, vagy megnehezítheti a fogyást.

Fogyás utasítások

Egészségi állapot: Az olyan betegségek, mint a depresszió és a pajzsmirigy alulműködés, lassíthatják a fogyást és elősegíthetik a súlygyarapodást. Családtörténet és gének: A túlsúlyos vagy elhízott emberekben ismert egy genetikai összetevő, amely befolyásolhatja a fogyást. Yo-yo diéta: A fogyás és a súly visszanyerésének ez a mintája minden egyes kísérletnél egyre nehezebbé teszi a fogyást a nyugalmi anyagcsere csökkenése miatt.

Érdekesmegbeszélések