Fogyás 5 2. Ezek is érdekelhetnek

Nyárig ledobnál pár kilót? Az 5:2 diétával ez gyerekjáték lesz!

WhatsApp Diéta.

Még több termék Fontos! A normális étkezést engedélyező napokon ne haladd meg a számodra javasolt napi kalóriamennyiséget! Ez nők számára nagyjábólférfiaknak kalória. A szakaszos böjtölés során ugyanis nem maga a böjtölés, hanem az általa létrehozott kalóriahiány fogyaszt. Ez a következőképpen működik: ha napi kalóriára van a szervezetednek szüksége, akkor heti kalóriával tartanád a súlyodat.

Csupán 5 betű, de megannyi lehetőség a történelem folyamán. Például a múltban az emberek élő galandférgeket ettekhogy fogyjanak.

fogyás 5 2

Aztán ben úgy reklámozták a cigarettáthogy csökkenti az étvágyat. Az diétát nem kapcsolják semmilyen egészségügyi kockázathoz, ráadásul nem is olyan, mint egy hagyományos értelemben vett diéta. Az egyik fő ok, amiért úgy döntünk, hogy korlátozzuk az ételek fogyasztását, az a fogyás.

A diéták különbözőek lehetnek, és különböző dolgokat befolyásolhatnak a csípő szélességén kívül. Egy olyan diétát szeretnénk bemutatni, ami nemcsak segít megszabadulni az extra kilóktól, hanem sok betegség kockázatát is csökkenti. Mit takar?

5:2 diéta, avagy fogyás lesz a részleges böjtölés hatása?

Az diéta időszakos böjtölést jelent, de ne ijedj meg, ez nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem ehetsz. Az alapelv fogyás 5 2, hogy heti 5 napon normális mennyiségű ételt fogyasztunk, a másik két napon pedig csökkentjük a napi kalóriabevitelt.

fogyás 5 2

Így a test nem tapasztalja folyamatosan a diéta okozta stresszt, és nem raktározza el az extra kalóriákat. A böjtölős napokon mindent eléget, amit a nem böjtölős napokon ettél. Az anyagcsere felgyorsul, és a fogyás egyenletes.

Lényege, hogy heti két napra nők esetébenférfiak esetében kalóriára kell korlátozni a naponta elfogyasztható kalóriamennyiséget. Ez nagyon kevésnek tűnik, de ne feledjük: csak két napról van szó! Fotó: Shutterstock A szabály az, hogy két, nem egymást követő napon mindössze kalóriát fogyasszunk csak.

Próbálj meg a normál étkezéses napokon ne túl sokat enni. Ne fogyassz péksüteményt, gyorsételt, magas cukortartalmú termékeket. Jobb előnyben részesíteni az alacsony kalóriatartalmú és a zsírszegény ételeket.

fogyás 5 2

Ellenkező esetben nem lesznek eredmények. És arra is figyelj, hogy nehogy túl keveset egyél.

fogyás 5 2

Egyél annyit, amennyit szeretnél, de az legyen egészséges. Az diéta előnyei Nincs szigorú étrend. Te választod ki, hogy mit eszel.

Mi az 5:2 diéta, és hogyan segít a fogyásban

Az a legfontosabb, hogy a böjt napjain korlátozott mennyiségű kalóriát vigyél be. Nincs szükség arra, hogy folyamatosan éhezz és mindent feladj.

  1. diéta | Hogyan fogyaszt az időszakos koplalás? (1.)
  2. Téma: Egészség Jön a tavasz, lekerülnek a nagykabátok, és ezzel együtt a zsírpárnák is láthatóvá válnak.
  3. Grazing-diéta: így fogyj 2 hét alatt 5 kilót - mintaétrenddel! | hajduker.hu
  4. Fatburn kurse
  5. A karok fogyásának legjobb módja
  6. 8 hetes karcsúsítási kihívás

Ezzel a diétával kevesebb az esélye az étkezési korlátozások miatti pszichés stressz kialakulásának. Az időszakos böjtölésnek pozitív hatása van az egészségre. A vércukorszint és a vérnyomás csökkenését, valamint a koleszterinszint normalizálódását eredményezi. Ez a diéta az Alzheimer, a rák, a cukorbetegség és a szívbetegség kockázatát is segít csökkenteni.

Az agyműködés és a koncentráció javul.

Keress receptre vagy hozzávalóra

És természetesen felesleges súlytól szabadulsz meg. Hogyan kövesd a diétát? Ha előre megtervezed a menüdet és az étkezés idejét, akkor magabiztosabb leszel. Így a munka, a barátokkal való találkozás és más szociális tevékenységek nem fognak felkészületlenül érni. Oszd adagra az ételt a böjti napokon. Jobb heti 2 böjti napot választani, amelyek nem böjti napokat váltanak.

Nyárig ledobnál pár kilót? Az 5:2 diétával ez gyerekjáték lesz!

Legalább 12 órának el kell telnie az esti utolsó étkezés és a következő napi első étkezés között. Fontos, hogy ne zárj ki egész ételcsoportokat.

A testednek szüksége van ásványi anyagokra, fehérjére, szénhidrátra és zsírra. A fogásoknak kiegyensúlyozottnak kell lenniük. A böjti napokra a következő termékek megfelelőek: alacsony zsírtartalmú hús és hal, tojásfehérje, alacsony cukortartalmú gyümölcsök, túró, joghurt, saláta, gabonapehely és zöldségek.

Ne felejts el sok vizet inni. Ez segít elkerülni a kiszáradást, a fáradtságot és a fejfájást. Gyógynövényes teát is ihatsz.

fogyás 5 2

Hogy jobb eredményeket érj el a diéta során, elkezdhetsz mozogni. Azonban fontos, hogy a böjti napokon ne hajszold túl magad.

5:2 diéta: a legújabb őrület

Ha már több hete csinálod az diétát, de nem fogysz, próbáld ki 3 böjti nappal Változtathatsz a nem böjti napokon fogyasztott ételeken is. Ha eleget fogytál, átválthatsz a diétára, amely során csak heti 1 alkalommal fogyasztasz kevesebb kalóriát. Miután elérted a kívánt eredményeket, visszatérhetsz a szokásos étrendedhez.

Ha túl nehéz számodra csak kalóriát fogyasztani a böjti napokon, megnövelheted ra. De ebben az esetben alacsony szénhidráttartalmú étrend szükséges az 5 fogyás 5 2 napon. Használhatsz különböző alkalmazásokat a kalóriák számlálására. Mielőtt hozzákezdenél a diétához, konzultálj az orvosoddal.

fogyás 5 2

Káros lehet serdülőknek, táplálkozási zavarral küzdőknek, terhes- és szoptató nőknek. A cukorbetegeknek és a krónikus betegségben szenvedőknek is óvatosnak kell lenniük. Készen állsz az diétára? Vagy már elég tapasztalatod van a témában, és ismersz más hatékony diétát? Mondd el egy kommentben! A cikk a BS angol nyelvű cikke nyomán készült a Kapucíner fordításában.

Érdekesmegbeszélések