Fogysz minden nap.

Minden áldott nap kardiózol, mégsem fogysz? Szinte biztos, hogy ezt rontod el
Amerikában mindenki ezzel fogy! Nagyon hatásos, és nagyon egyszerű. Ezt tudja 4 napos szuper-diéta. Az eredmény akár 5 kiló mínusz — sültekkel, vagdalttal és salátával.

Twitter Pinterest Bőven eleget kardiózol egy héten ahhoz, hogy fogyj, az eredmény viszont mégis elmarad. De hol lehet a hiba?

Számoljunk!

Ha a fogyás mennyisége egyenes arányban állna a kardió edzésekkel, valószínűleg sokmillióan boldogabbak lennének. A dolog ugyanis nem csak ezen múlik, és simán lehet, hogy szinte minden áldott nap kardiózol, mégsem fogysz.

  1. Fogyás ideas in | fogyás, egészséges életmód, egészség
  2. Fogyás hasról 3 nap alatt? 10 étel, melyekkel menni fog! | Hello Tesco | Hello Tesco
  3. Súlycsökkentő üzlet a közelemben

A fogyáshoz kell a minden napi kardiózás? Igaz, hogy minél többet kardiózolannál több kalóriát elégetsz - ez hasznos lehet a kalóriadeficit eléréséhez, Tom Holland edző szerint viszont kizárólag a kardió edzésen való részvétel nem a leghatékonyabb megoldás a fogyáshoz. A szakember szerint a súlyzós, erősítő edzések azért kellenek, mert bár ezekkel nem égetsz annyi kalóriát egyszerre, de az izomépítés fokozza az anyagcserét, ami azt jelenti, hogy több kalóriát is égetsz pihenés közben is.

fogysz minden nap

Olvasd el ezt is! Persze ha van időd és kedved, kardiózhatsz minden nap Austin Johnson edző szerint, de ne ez az egyetlen dolog legyen csak az edzés. A minden napos kardió könnyen túledzésbe csaphat át, ami sérüléseket okoz, nem segíti a regenerálódást.

fogysz minden nap

A szakember a fogyni vágyó vendégeinek mindig kardió és súlyzós edzéstervet ír elő a hatékonyabb munka és a testzsír csökkentése érdekében. Futni esőben? De készülj fel erre a 6 szintre a hullámvasúton!

fogysz minden nap

Fitteskedjünk Nem érdekel Elolvasom Mindkét szakember felhívja a figyelmet arra, hogy ha nem tudod megoldani, edzőterem sem szükséges, mert a tempós séta, a futás, a biciklizés is tökéletesek. Így égess el több kalóriát!

{{ gallery_title }}

A kalóriaégetés növelése érdekében Holland azt javasolta, hogy tegyél intervall szakaszokat az edzésedbe. Fogysz minden nap az edzés szakaszokra bontását jelenti, vagyis egy intenzív szakaszt egy viszonylag aktív pihenő szakasz követ az edzésen belül.

Például ha futni mész, és intervall edzést szeretnél, kombináld a sprinteket a kocogással, szakaszosan. Ha lépcsőzöl, mondjuk gépen, szintén csináld úgy, hogy a tempós és a kevésbé tempós szakasz követi egymást. Ha kint a szabadban, az utcán lépcsőzöl, fuss bele időnként a lépéseidbe. A lényeg, hogy a dinamikus, gyors és a lassabb szakaszok váltsák egymást - kalóriaégetés fogysz minden nap ez nagyon hatásos!

Érdekesmegbeszélések