Hasi tevékenységgel segít a hasi zsírégetésben

hasi tevékenységgel segít a hasi zsírégetésben

hasi tevékenységgel segít a hasi zsírégetésben

Mi a hegyi erdő álma Kalóriahiány A zsírégetés lényege a kalóriahiány létrehozása, amely kevesebb kalória fogyasztásával valósul meg, mint amennyit eléget. Különböző módon dolgozhat a kalóriahiány felé, de egy gyakori kardio edzés, például a görkorcsolya, elegendő kalória elégetéséhez vezethet ahhoz, hogy testét ebbe a döntő módba helyezze.

Ha zsírokat akar égetni az egész testében, beleértve a hasát is, tervezzen hetente kb.

hasi tevékenységgel segít a hasi zsírégetésben

Ha napi egy órában, a hét öt napján görkorcsolyázik, megfelelhet ennek az irányelvnek. Egyéb zsírvesztési tényezők A görkorcsolya rendszeresen segít a hasi zsír elégetéséhez szükséges kalóriahiány elérésében, de életmódjának megváltoztatásával segítő kezet adhat magának a zsírvesztési cél elérésében.

Az átfogó fitnesztervnek nem csak kardió gyakorlatokat kell tartalmaznia; illesszen be két napos erőnléti edzést a heti menetrendjébe, hogy felgyorsítsa az anyagcserét, hogy gyorsabban kalóriát égessen el.

hasi tevékenységgel segít a hasi zsírégetésben

Ezenkívül a kalóriabevitel csökkentése elősegítheti a kalóriahiány gyorsabb elérését. Vonalon belüli gördeszkázás Míg a görkorcsolya hatékony zsírégető edzés lehet, a görkorcsolya is.

hasi tevékenységgel segít a hasi zsírégetésben

Látogasson el egy parkba egy napsütéses napon, és nagyobb valószínűséggel lát inline korcsolyázókat, mint görkorcsolyázókat. Ha van pár görkorcsolyája, ne féljen attól, hogy zsírégetésre használja őket.

10 perces formába hozó fogyasztó, karcsúsító jóga program

A "Fitness" megjegyzi, hogy a görkorcsolya kalóriaégetése magasabb, mint a görkorcsolya. Egy kilós ember kalóriát éget el 60 perc görkorcsolyában, míg egy kilós ember kalóriát éget el ugyanabban az edzésben.

Érdekesmegbeszélések