Hogy maximalizálja a zsírvesztést

hogy maximalizálja a zsírvesztést

hogy maximalizálja a zsírvesztést

Véleményem szerint amatőr sportolókként diétánál nem a maximális fogyásra kellene koncentrálni, hanem az olyan folyamatos, egyenletes fogyásra ami mellett az izomvesztést tényleg minimálisra tudjuk csökkenteni. Hiszen nem "időre" kell leadnunk az adott felesleget, tehát teljesen mindegy hogy héttel tovább tart e a diéta vagy sem.

hogy maximalizálja a zsírvesztést

Azért az hétért kár lenne kockáztatni a komolyabb izomvesztést. A lényeg a minőség! Hiszen ha egy hét múlva méred magad, és pl.

hogy maximalizálja a zsírvesztést

Tehát ahhoz, hogy megtudd jó e az étrended, pontos étrend kell minden nap, hiszen a nem pontos étrend, nem is étrend, csak "nem eszek cukrot, lisztet" stílusú kajálás Ami azért nagyon messze áll egy jó diétától Hogy miért? Nagyon egyszerű Azért amit már leírtam, a mérlegelés miatt!

hogy maximalizálja a zsírvesztést

Hiszen ha csalsz néha, és a hogy maximalizálja a zsírvesztést ugyan annyit, vagy esetleg többet mutat, ismét nem fogod tudni, hogy mit és milyen irányba változtass Nem fogod tudni, hogy a csalások miatt nem fogytál, vagy azért mert alapból nem jó az étrended Sokan nyugtatják magukat azzal mikor csalnak, hogy "ennyi nem hizlal Annak ellenére hogy az adott csokiból, lisztes kajából stb.

Térjünk át kicsit a minimális izomvesztésre, amiről megmondom őszintén, hogy csak azokat érdekli akik edzeni járnak Az átlag embereknek csak az számít hogy kevesebbet mutasson a mérleg Koplalással leépítenek magukról pár kiló vizet és izmot, aztán elkönyvelik hogy "fogytam" Remélem ti nem így "diétáztok"!

hogy maximalizálja a zsírvesztést

Ahhoz hogy minimalizálni tudjuk az izomtömeg veszteséget, gyors hatékony fogyás dologra kell figyelni!

Érdekesmegbeszélések