Maradj egészséges fogyj le.

9 tipp, hogy maradj vékony és egészséges, ha nincs időd

Ilyenkor nem árt végignézni az étrendünkön: lehet, hogy napi rendszerességgel olyan ételeket vagy italokat fogyasztuink, amiből a szervezetünk csak egy helyre tud raktározni: a hasunkra.

Fogyassz minél több zöldséget!

Vörös hús Nagyon helyes, ha a diétád során csökkented a bevitt szénhidrát mennyiségét, és a bevitt fehérjéét növeled, de nem mindegym hogy mi a proteinforrás. Ha túl sok vörös húst eszel, azzal csak növeled a hasadon lévő zsírpárna méretét, úgyhogy legjobb, ha a marha- vagy sertéshús helyett csirkehúst, halat vagy pulykát fogyasztasz.

maradj egészséges fogyj le

Kristálycukor A cukornak számos negatív hatása van a testünkre, ezért nem meglepő, hogy a haskörfogat sem kifejezetten csökken tőle. A cukorrol örökre és diablo zsírégetés lemondani persze nem könnyű, szinte lehetetlenn - de már azzal is nagyon sokat tehetsz hozzá a diétádhoz, ha a rejtett cukrokra odafigyelsz: a gyümölcsjoghurtok, a dobozos gyümölcslevek például, bár nem gondolnád, jócskán tartalmaznak ilyesmit.

maradj egészséges fogyj le

A kulcsszó itt is: a mértékletesség, és az elfogyasztott alkoholtípusok gondos megválogatása: koktél helyett száraz vörösbort, Bailey's helyett whiskeyt fogyasszunk.

Feldolgozott élelmiszerek Azt valószínűleg mindenki tudja, hogy a félkész élelmiszerek nem túl egészségesek, és nem csak a cukor- és ízfokozótartalmuknak köszönhetően, hanem a bennük lévő transzzsíroknak is.

maradj egészséges fogyj le

A zsírok, amiktől megnő az élelmiszerek élettartama megnő, de a humanoidoké, nagy valószínűséggl csökken: nem elég hogy a haskörfugatunkat növeli, de gyulladásokat is okozhat a szervezetben.

Finomított széhidrátok Nem kell teljesen lemondanod a szénhidrátokról ahhoz, hogy fogyj, és egészséges maradj, de válassz jó szénhidrátokat!

maradj egészséges fogyj le

A finomított lisztből készült élelmiszerknek alacsony a rost- és tápanyagtartalma, viszont hízlalnak - ellentétben a teljes kiőrlésű lisztből készült társaikkal, amelyek segítik a fogyást. Sajtok Nincs ember, aki sajtot ne szeretnéés mivel maradj egészséges fogyj le, az egészségre gyakorolt pozitív hatással bír, nem is szabad teljesen lemondani róla.

További cikkeink a témában

Ám mivel igen nagy mennyiségben tartalmaz telített zsírokat - amelyek szintén jótékony hatásúak - a vonalainknak már kevésbé tesznek jót. Hacsak nincs valamiféle tej-intolerancia vagy allergia a háttérben, a mértékletes sajtfogyasztás még diétázóknak is javasolt.

Vagy, csak midnenből a laktózmentes változatot. Aki egyelőre még nem szenved ilyesmiben, de lapos hasra vágyik, az kerülje, de legalább is mértékkel fogyassza a magas zsírtartalmú tejet és tejtermékeket.

maradj egészséges fogyj le

Érdekesmegbeszélések