Spirulina és fogyás, Fogyás a Mikroalgák segítségével

Fogyjunk algákkal!

A nyers Spirulina (élelmiszer nem por) zsírvesztesége és teljesítményének előnyei - Thomas DeLauer

A legtöbb fogyókúra alapja az egészséges táplálkozás és a rendszeres testmozgás, ezek kombinációja kellő kitartással meghozza a kívánt eredményt. Ha még természetes táplálékkiegészítőket is bevetünk a cél érdekében, a folyamat jelentősen felgyorsítható.

Az elmúlt években, évtizedekben a fogyni vágyók egyre gyakrabban hallhattak a különféle algákról, mint a fogyókúrát segítő élelmiszerekről. Egyre növekvő népszerűségük a kutatók figyelmét sem kerülte el, ennek eredményeként pedig sorra láttak napvilágot az algák és a fogyás közötti kapcsolatot alátámasztó tanulmányok. Az algák Földünk legősibb és legváltozatosabb formát mutató élőlényei.

spirulina és fogyás zsírszövet zsírégető

A keleti kultúrákban, például Japánban évszázadok óta a táplálkozás fontos részét képezik. Magas tápértékük és az emberi szervezetre gyakorolt jótékony egészségügyi hatásuk miatt az utóbbi évtizedekben a fejlődő országok étrendjében is egyre spirulina és fogyás szerephez jutnak a tudatos fogyókúra részeként.

Lássuk, ezek közül melyek azok, amelyek a fogyókúra hatásos kiegészítőjévé teszik. Fogyás algák indonézia fogyás Ha nem csupán általános egészségünk megőrzése céljából kívánunk algákat fogyasztani, hanem fogyni is szeretnénk segítségükkel, a legjobb választás a spirulina, a chlorella vagy a kombu fogyasztása.

Ez a három algafajta a legtöbb hatás tekintetében nagyon hasonló, és mindegyik rendelkezik valamilyen további, fogyást segítő előnnyel is. A spirulina alga a kék-zöld algák csoportjába tartozik, fő komponense a fikocianin, melynek a színét is köszönheti. Magas fehérje- és vitamintartalmának köszönhetően a vegán és vegetáriánus étrendbe is beilleszthető, a szükséges mennyiséget kapszula vagy szárított por formájában is bevihetjük szervezetünkbe.

Az ENSZ es konferenciáján a jövő számára legjobb élelmiszernek minősítette a spirulinát, részben a fogyás terén betöltött szerepe miatt. A chlorella zöld színű, édesvízi alga.

Fogyás a Mikroalgák segítségével

Kemény sejtfala miatt az emberi számára nyers formájában nem emészthető, étrendkiegészítőként por, tabletta vagy kapszula formájában fogyaszthatjuk. Komplex fehérjeforrás, az összes esszenciális aminosavat tartalmazza. A kombu a barna algák fajtájához tartozik. Nem tartalmaz cukrot, a benne lévő szénhidrátok nagyrészt rostokból és keményítőből tevődnek össze. Kalóriatartalma rendkívül alacsony, ezért bármilyen diétába, fogyókúrába beilleszthető.

Hogyan segítenek az algák a fogyásban? Elősegítik a negatív energiaegyensúly elérését A fogyáshoz elengedhetetlen az alacsony kalóriatartalmú ételek fogyasztása.

  1. Miért és hogyan csökkenti az étvágyat a Spirulina és a Chlorella alga?
  2. Fogyás a Mikroalgák szedése alatt - Fogyás a Mikroalgák segítségével
  3. Miért és hogyan csökkenti az étvágyat a Spirulina és a Chlorella alga?
  4. A spirulina egy cianobaktérium, egyfajta egysejtű mikroorganizmus, amit gyakran neveznek kékmoszatnak is.
  5. Ez a zöld szuperétel segíti csak igazán a fogyást Táfelspicc

Az algák rendszeres fogyasztása segít a negatív energiaegyensúly megteremtésében, vagyis az energialeadás több lesz, mint az energiafelvétel, ez pedig súlycsökkenést eredményez. Az algák nagyon alacsony szénhidrát- és zsírtartalommal rendelkeznek, annál több viszont bennük a fehérje- ásványi anyag- és vitamintartalom. Bármely típusú fogyókúrába beilleszthetők, ellensúlyozzák a fogyókúrából fakadó esetleges tápanyaghiányt.

spirulina és fogyás kiválthatja e a fogyás a migrént

Bátran tegyük a reggeli turmixba vagy gyümölcslébe, így nem kell aggódnunk a túl sok kalória fogyasztása miatt. A fogyni vágyóknak a rostok fogyasztása nagyon fontos.

spirulina és fogyás trükkök a fogyás fenntartására

Egyrészt hamarabb biztosítják a teltségérzetet, másrészt az élelmi rostok nagy mennyiségben történő fogyasztása segíti az emésztést, gyorsítja az anyagcserét, és csökkenti a zsír felszívódási arányát.

Mivel a fehérjék emésztése hosszabb ideig tart, mint a szénhidrátoké, ezért ez az alga hosszabb távra biztosítja a teltségérzetet. A fehérjék izomtömeget építenek, a nagyobb izomtömeg pedig jobb energiafelhasználást, gyorsabb zsírégetést tesz lehetővé. Csökkentik az étvágyat A spirulinában található kolecisztokinin nevű peptidhormonnak köszönhetően — melynek fő funkciója a zsírok és fehérjék lebontása — csökken a gyomorkiürülés sebessége, és lassul a gyomorsav termelődése.

Hatására a hasnyálmirigy sejtjei olyan enzimeket választanak ki, amelyek meggyorsítják a bélben a zsírok, spirulina és fogyás és szénhidrátok lebontását.

Miért és hogyan csökkenti az étvágyat a Spirulina és a Chlorella alga?

A kombu fogyasztása hatással van a szervezetünkben a leptin nevű hormon szintjére. A leptin egyszerűen fogalmazva az étvágy szabályozásért felelős. A kombu segíti a leptinek receptorokhoz való kötődését, melynek hatására telítettségérzet alakul ki, az étvágy pedig csökken. Hatékonyan égetik a zsírt Az algák rendszeres fogyasztása blokkolhatja a zsírsejtek termelődését, sőt, a meglévő zsírsejtek méretét is zsugoríthatja.

Müzlimix A spirulina alga adagolása és alkalmazása A Spirulina alga egy elképesztően egészséges szuperélelmiszer. Mikor különösen javasolt a fogyasztása, és mi a helyes adagolása?

A kombuban található fucoxanthin különösen hatékony a deréktáji és hasi zsír mennyiségének csökkentésében. A fucoxanthin egy, a barna algákban megtalálható antioxidáns. Elősegíti a zsírszövetben a zsírsejtek lipidek anyagcseréjét, amely megnövekedett hőtermeléshez, így spirulina és fogyás zsírsavak oxidációjához vezet. Hatékonyan veszi fel a harcot az elhízás, és ezzel összefüggésben a kettes típusú cukorbetegség ellen is.

Az állatkísérletek eredményei azt mutatják, hogy a fucoxanthin hatásos lehet az elhízás, a cukorbetegség és az ezekkel összefüggő egyéb krónikus betegségek megelőzésében és kezelésében.

A kilátások nagyon biztatóak, hiszen a fucoxanthin egyszerűen kivonható az algákból, fogyasztásának pedig semmilyen mellékhatása nem ismert. Orosz kutatók ígéretes eredményekről számoltak be a fucoxanthin és a gránátalma magolaj kombinálásával végzett kísérlet során.

A résztvevők nem csak hogy veszítettek súlyukból, de a nyugalmi állapotban történő energiafelhasználásuk is nőtt, ami szintén ösztönzi a fogyást és a zsírégetést. Egy 12 emberen végzett klinikai vizsgálat bebizonyította, hogy a naponta adott mennyiségű spirulinát fogyasztó emberek vérzsír százaléka a kísérlet végére jelentősen csökkent, emellett csökkent a koleszterinszint, az éhgyomri vércukorszint és a diasztolés vérnyomás is.

Normalizálják a vércukorszintet A sikeres fogyáshoz elengedhetetlen a stabil vércukorszint.

Elfelejtett jelszó Regeneráló, vérképző. Az algák több vitamint és ásványi anyagot tartalmaznak, mint sok más élelmiszer, ezért egyre gyakrabban használják õket erõsítõszerként.

Ha ugyanis ez a szint túlzottan leesik, farkaséhesek leszünk, emiatt sokkal többet fogunk enni, mint amennyire valójában szükségünk lenne. A nagy mennyiségű, rövid idő alatt bevitt tápanyag feldolgozásához a szervezetnek nagyobb adag inzulinra van szüksége mint általában.

A tartósan vagy gyakran magas inzulinszint pedig elősegíti a zsírok elraktározását. Egy japán tanulmányban 17 egészséges és 17 életmódból adódóan krónikus betegség kockázatának kitett alanyt vizsgáltak négy hónapon keresztül. A vizsgálatban chlorella algát kaptak a résztvevők, melynek bevétele előtt és után is mérték a testzsírszázalékot, a koleszterinszintet és a vércukorszintet.

A vizsgálatok végén a rögzített adatok alapján kimutatták, hogy mindkét csoportban csökkent a vércukorszint, a teljes koleszterinszint és a testzsírszázalék is.

Fogyás algák segítségével – meggyőző érvek az algák mellett

Szabályozzák az emésztést A jól működő emésztőrendszer a fogyás egyik sarkalatos pontja. Az algák alternatív prebiotikumként működnek a bélrendszerben, vagyis csak a spirulina és fogyás hatású bélbaktériumok szaporodását segítik elő. Ezáltal helyreáll a bélflóra egyensúlya, a tápanyagok hatékonyabban lesznek képesek felszívódni, a méreganyagok pedig könnyebben távoznak.

Felgyorsítják az anyagcserét Az algák fogyasztása az anyagcserére is jótékony hatással van. A gyorsabb anyagcsere miatt szervezetünk több kalóriát használ fel, és beindul a fogyás. Egy Görögországban hat hónapig végzett kísérleti tanulmány bebizonyította, hogy napi 6 g spirulina fogyasztása fellendítette a spirulina és fogyás anyagcseréjét, és általános egészségi állapotukat is javította.

Méregtelenítenek A spirulina és a chlorella alga egyaránt nagyon hatékony méregtelenítő. Megakadályozza a nehézfémek felszívódását a szervezetben, megtisztítja az egész testet a káros anyagoktól. A régóta elraktározott méreganyagokat is képes feloldani és kiüríteni testünkből. A benne lévő nagy mennyiségű klorofill elősegíti az emésztőrendszer, a nyirokrendszer, a vizeletkiválasztó rendszer, a máj és az epe méregtelenítési folyamatait.

Segít felvenni a harcot a szervezet elsavasodásával szemben, a lúgosítás helyreállítja a szervezet felborult sav-bázis egyensúlyát.

A kék-zöld algák magas klorofill tartalmuk miatt a leglúgosabb táplálékok közé tartoznak. Egészséges étrend követése mellett lúgosító hatásuk kiváló, segítenek megelőzni a súlygyarapodást. Lehetséges mellékhatások, kockázati tényezők Az algák, és a belőlük készült étrendkiegészítők fogyasztása egészségügyi problémákkal nem rendelkezők számára, és az ajánlott adagolást betartva biztonságos. Bizonyos krónikus betegségek megléte esetén azonban javasolt orvosi véleményt kérni, mielőtt bevezetnénk étrendünkbe.

Ez a zöld szuperétel segíti csak igazán a fogyást

Kinek nem javasolt a spirulina alga fogyasztása? Gyermekek számára Terhesség, szoptatás: nem áll rendelkezésre elegendő adat arról, hogy biztonságosan szedhető-e terhesség és szoptatás alatt Műtét előtt állóknak: vércukorszint csökkentő hatásuk miatt javasolt abbahagyni az algák fogyasztását a műtét előtt körülbelül két héttel Autoimmun betegségben szenvedők: a kék-zöld algák fokozott aktivitásra késztethetik az immunrendszert, ami negatívan befolyásolhatja az autoimmun betegségben szenvedők állapotát Fenilalanin tartalma miatt fenilketonuriában szenvedők nem fogyaszthatják A bizonytalan forrásból, rossz minőségű, szennyezett vízből származó spirulina rosszullétet, hányást, fejfájást, gyomor fájdalmakat, erős szívdobogást okozhat.

A chlorella fogyasztása ellenjavallt:.

Érdekesmegbeszélések