Trükkök a fogyás fenntartására, 10 pszichológiai trükköt fogyni - yes, therapy helps!

10 pszichológiai trükköt fogyni

trükkök a fogyás fenntartására egészséges omlett töltelék a fogyáshoz

Az egyes személyek genetikája és anyagcseréje szorosan kapcsolódik a súlyhoz képest nagyobb vagy kisebb hajlandósághoz.

Ez a valóság egy kicsit kényelmetlen vannak olyan tényezők a testedben, amelyek nehezen megváltoznakés ezért van néhány extra font olyan, amit sokan nem tudnak egyszerűen orvosolni. Azonban vannak olyan okok tudományosan bizonyítottamelyek meghívják az optimizmust azok számára, akik fogyni akarnak. Nem csak a "rossz genetika", sem pedig a sokat táplálkozó vagy a kis sportok gyakorlásával nem csak a súlyt szerezzük.

A plusz kilók sokszor makacsul ragaszkodnak, és nagyon nehéz megszabadulni tőlük. Az alábbiakban néhány olyan egyszerű tippet mutatunk, melyek betartásával megakadályozhatjuk a plusz kilók felkúszását, és könnyebben megszabadulhatunk a feleslegestől. Minden étkezés előtt meg kell inni pohár vizet, így jobban működik majd az anyagcsere, és kevesebbet kell ennünk is, hiszen a gyomrunkban már víz is lesz. Étkezzünk rituálisan.

Valójában a közelmúltban végzett vizsgálatok azt mutatják, hogy több, mint amit elfogyasztunk, a minőség a alacsony minőségű, amit értünk arról, hogy mi jut be minket a szájon keresztül, és ez általában a zsírszövetekre szerelmi fogantyúk, patronszíjak, has Szerencsére a rossz étrend problémája van egy sor elérhető erőforrás hatásainak mérséklésére, új és jobb szokások és hatalom megtanulására, így könnyebb és egészségesebb érzést érez. A pszichológiának sokat kell mondanom, ahogyan eszünk az pszichológia és a táplálás olyan tanulmányi tudományok, amelyek egyre inkább kapcsolódnak egymáshoz, ahogy azt egy korábbi posztban láttuk: "Pszichológia és táplálkozás: az érzelmi táplálkozás fontossága" Vannak számos olyan pszichológiai trükköt, amelyek nagyon hasznosak lehetnek a fogyás során.

A test transzformáció hízlalás és fogyás folyamatait tanulmányozó kutatók legújabb trendje a pszichológia hatásának és a sziluettünk befolyásolásának felmérése. Az egyik legelismertebb teoretikus ezen a területen Brian Wansink, a Cornell Egyetem, aki tisztelettel adózik a Fehér Ház hogy dolgozzon ki táplálkozási és táplálkozási útmutatókat az Egyesült Államokban.

A kultúra és a szokások az elhízottság legjobb szövetségesei Wansink pózol a család és a társadalmi környezet fontossága a túlsúly és az elhízás kialakulásában : "Sokan tudok enni sokkal többet, mint amennyire tanácsos lenne.

További cikkeink a témában

És nem annyira enni, mert túlzott étvágyuk van, hanem azért, mert a legközelebbi környezetük család, barátok bátorítja őket erre. Ezen túlmenően, van egy XXL-es élelmiszer, amely felelős a nem megfelelő élelmiszerek bevezetéséért : a csomagolás, az adagok nagysága, a nevek, a színek, a címkék, a formák, a színek, a szagok, az összetevők Nem ismerjük az élelmiszeripar perverzióját, mert mindig olyan kultúrában éltünk. Pszichológiai trükkök, amelyek segítenek a fogyásban Wansink tanácsában feltárja a döntő fontosságot a szokások, az érzékek és a pszichológia általában az etetés módján.

trükkök a fogyás fenntartására nagyon gyorsan karcsúsodik

Ezek után lehetőség van a megfelelő pszichológiai trükkök a fogyás fenntartására táplálkozási dinamika megteremtésére a testsúlycsökkenés és a jó egészség fenntartása érdekében. Ezek a trükkök, amelyeket Wansinck javasol: 1.

A pszichológiának sokat kell mondanom, ahogyan eszünk

Távolítsa el a látványt azokról az ételekről, amelyeket nem szeretne enni Ha a szemed előtt olyan ételek vannak, amelyek az Ön számára ellenállhatatlan kísértések általában zsíros vagy cukros gazdag élelmiszerek Stimulálja látását egészséges ételekkel: friss gyümölcsöt és egészséges ételeket mutatnak beés elfedi a frissítőket, a szemetet és az édességeket.

Habitúate a sport gyakorlását apránként Az élelmiszer fontos, de a napi kalóriát meg kell égetni, ha a cél a fogyás.

trükkök a fogyás fenntartására őrült módszerek a hasi zsír elvesztésére

Ez egy igazságos, hogy gyakorló testmozgás segít a fogyásban. Ezt is figyelembe kell vennie a sportolással több előnnyel jár pszichés szintenami az életet az egészségesebb módon kezdheti meg, és az élelmiszer sokkal kevésbé fontos lesz számodra.

Keresés a playeren

Megszabadulni a szorongástól Rengeteg rossz szokás van az evés során, amelyet ugyanaz a közös tényező támogat: szorongás. Ha sikerül szabályozni a szorongást, akkor észre fogod venni, hogy nem érzed annyira enni.

Javaslom, hogy nézze meg ezt a cikket: "Harci szorongás: 5 irányvonal a feszültség csökkentésére" 4. Soha ne menj el vásárolni a szupermarketben éhség Több mint bizonyított, hogy az üres gyomorban való vásárlás rossz lehetőség.

A kultúra és a szokások az elhízottság legjobb szövetségesei

Miután több éhség, v így inkább hajlandóak olyan ételeket vásárolni, amelyek szemet csábítanakkülönösen azok, amelyek nagy dózisú glükózt cukrot tartalmaznak, éppen ezért hiányzik a vér, amikor éhes vagy. Egyébként, ne menj vásárolni akár mérgesakkor is hajlandó többet vásárolni. Tegyen kevés ételt a tányérra Ugyanezért az okból, hogy az éhség megvásárlásával rossz döntéseket hoz, ugyanez történik, amikor éhesek vagyunk és táplálunk ételt a tányéron.

Túl sokat keresünk. Ha kevesebb összeget adsz, akkor valószínűleg enni elég, de nem érzed az érzésedet Lassan és gyors lassan evés Amikor eszünk, a jel, ami a gyomrot az agy felé sugározza, és azt jelzi, hogy érzitek, 20 percet vesz igénybe hogy megérkezzen Ha enni lassan és rohantlanul, akkor érzed magad, és elkerülheted, hogy több trükkök a fogyás fenntartására eszel, mint a szervezeted.

trükkök a fogyás fenntartására fogysz minden nap

Ellenkező esetben sietsz, több kalóriát eszel. Adja meg a testidőt, és el fogja mondani, ha elég.

Zsírégető trükkök 5 tipp a sikerhez Reggelizz tojást Egy kutatás szerint azok a túlsúlyos felnőttek, akik reggelire két tojást fogyasztottak el, 65 százalékkal több súlyt vesztettek, mint azok, akik valamilyen péksüteményt ettek. Egy másik kutatás eredményei pedig azt mutatják, hogy azok, akik tojást reggeliznek, naponta kalóriával kevesebbet vesznek magukhoz, ezzel havonta kilótól felső zsírégető tippek megszabadulnak. A tojás ugyanis segít megfelelően szinten tartani a vércukorszintet, valamint tele van tápanyagokkal, és energiát biztosító proteinekkel.

Ne tegyen túl sok összetevőt ugyanabba az edénybe Egy aranyszabály: csak egyszerre tegyen két összetevőt ugyanabba az ételbe anélkül, hogy az olaj, a só és a dolgok természetesen figyelembe zsírégető tervrajz. Ha sok összetevőt helyez el, örömmel fogod érezni az ételeket.

Az ötlet nem az, hogy elkezdsz gyűlölni az ételt, messze tőle! De az asztalnál lévő józanság az előnyeidben játszik, amikor az étvágyat és a fogyást szabályozzuk. A súlycsökkenés: lassú és állandó folyamat Gyakran előfordul néhány ember, aki végzi speciális testsúlycsökkentő étrend Végül csalódást okoznak azzal, hogy nem kapják meg a kívánt eredményt a becsült időben egy klasszikus, hogy illusztrálja, hogy ez a "bikini művelet".

trükkök a fogyás fenntartására a kukoricapehely egészséges a fogyás érdekében

Érdekesmegbeszélések