Zsírégetés az absz

10 ZSíRéGETŐ AB GYAKORLAT - AZ EGÉSZSÉG -

10 zsírégető ab gyakorlat

Kezdőlap Pusztítsd el szerelmi fogantyúidat, hogy felfedhesd a gyilkos absz! Hónapok óta jársz az edzőteremben, de még mindig nem tudsz hasogatni a hasizomból? Tudja meg, mi hátráltathatja és hogyan lehet ellene küzdeni! A szerelmi fogantyúk a csípőcsontja fölötti zsírraktározás beceneve.

Pusztítsd el szerelmi fogantyúidat, hogy felfedhesd a Killer Abs-t!

A mai társadalomban egyre növekvő problémává váltak, és megfelelő beavatkozás nélkül a jövőben is azok maradnak. Súly a testzsírhoz képest Zsírégetés az absz túlsúlyos emberek száma folyamatosan növekszik, és nem mutatják a lassulás jeleit. A test kerettől függetlenül nagy az esély arra, hogy több zsírt csíphet el a suprailiacustól vagy a hasától, mint másutt a testén.

Sok ember számára ez észrevehetően zsírosabb lesz, mint a test többi része. Ez még mindig előfordulhat a 4-es méretű nőknél és a 30 "derékú férfiaknál, csak kisebb méretben.

10 ZSíRéGETŐ AB GYAKORLAT - AZ EGÉSZSÉG -

Az Egészségügyi Világszervezet WHO az elhízást úgy írja le, zsírégetés az absz ami "világszerte elérte a járvány méretét", és jelenleg azt állítja, hogy világszerte több mint 1 milliárd túlsúlyos felnőtt és millió elhízott ember él. Ez nyilván hatalmas szám.

zsírégetés az absz hogyan segíthet a zsír a fogyásban

Ennek egyik legmegdöbbentőbb módja az, hogy a túlsúlyos és elhízott kapufák sokkal távolabb vannak az egészségtől, mint a legtöbb észreveszi. Az, hogy az embereknek egészséges a BMI testtömeg-index, amely csak a magasságon és a súlyon mért értékeken alapsziknem jelenti azt, hogy maga a zsírszint egészséges.

Kimutatták, hogy a normális BMI-vel rendelkező emberek, akiknek nagy a derék kerülete a has és a suprailiac körüli zsírfeleslegnagyobb volt a halálozás kockázatában 1. Testtömeg-index kalkulátor Röviden: ez azt jelenti, hogy nem kell túlsúlyosnak lennie ahhoz, hogy veszélyben legyen. Amíg többet hordoz a középszakasz körül, egy magasabb halálozási arányhoz tartozó csoportba tartozik.

A mérték a legfontosabb érték

Ne feledje, hogy van különbség az úgynevezett átlagos "egészséges testsúly" és az ideális zsírszázalék között. Nem számít, ha rálépsz a mérlegre, és az ideális súlyodba essz a magasságméréshez. Ez nem veszi figyelembe a testzsír szintjét, ahol a testzsírt tárolja, és a sovány tömegét izom, víz, haj, bőr, csont stb. Kimutatták, hogy a megnövekedett izomtömeg csökkenti a halálozási arányt, mivel az az életkorral összefüggő romlással jár 2.

Hasi edzések és információk

Ez elég ahhoz, hogy elárulja az emberek számára, hogy egészségi állapotának előrejelzéséhez egyszerűen nem támaszkodhat csak a testsúlyra. Meg kell néznie a zsírszázalékot. Most, hogy eltávolodtunk ettől a tévhittől, részletesebben visszatérhetünk a szerelmi fogantyúkhoz.

zsírégetés az absz galandféreg bevitele a fogyás érdekében

A központi elhízás azt jelenti, hogy a zsírt a has körül tárolja, és ez a metabolikus szindróma "legfontosabb kockázati tényezője" 3. Inzulinrezisztencia Most az inzulinrezisztencia az, amikor a sejtjei kevésbé érzékenyek az inzulinra az inzulin a hasnyálmirigy által termelt hormon, amely felelős a cukor vérből való kijutásáért.

zsírégetés az absz egészséges zsírégető étkezés

A vér magas inzulin- és glükózszintje erősen korrelál a szuprailiacon tárolt zsírszinttel 4. Ez azt jelenti, hogy minél több cukor van a vérében, annál több zsírt fog tárolni a gyomrában. Most látja, miért tekintik a központi elhízást a cukorbetegség egyik legmagasabb kockázati tényezőjének, mivel ez az inzulin és a glükóz funkcióval kapcsolatos betegség.

Kimutatták az összefüggést a gyomorban lévő zsír és az inzulin szint között, így láthatja, milyen stratégiákat kell alkalmaznia a zsír csökkentésére zsírégetés az absz a hasizom megszerzésére, amire sok ember törekszik. Függetlenül attól, hogy klienseim férfiak vagy nők, jó állapotban vannak-e vagy kórosan elhíznak, a zsírraktározási mintázat hormonális következményei változatlanok maradnak. Javítani kell a glükóz- és inzulinszintet.

A glikémiás index Ha ért hozzá ehhez, akkor azonnal a GI glikémiás index étrendre fog gondolni, amely az alacsony GI-értékű ételek fogyasztásával elősegíti a zsírvesztést.

Abs-diéta | A mérték a legfontosabb érték

Ez viszont szabályozza a vércukorszintet, csökkentve a hormonokat, amelyekről bebizonyosodott, hogy gátolják a zsírvesztést és növelik a zsírraktározást, az inzulint. A GI elavult, mivel nem veszi figyelembe az adag méretét, most nem térek ki erre. Ha érdekli, keresse meg az ételek glikémiás mennyiségét, valamint az ételek inzulinindexét. Az olyan étkezések fogyasztása, amelyek elhanyagolható változásokat eredményeznek a vércukorszintben, ésszerű stratégia a zsírvesztés szempontjából általában, és kifejezetten jól működik azok számára, akik a gyomor körül tárolják.

Hogyan lehet alacsonyabb absz

Éppen ezért rengeteg alacsony szénhidráttartalmú étrend van a környéken. Néhányan jobbak, mint mások, de mindannyian hasonló módon működnek. Táplálkozási megközelítést ajánlok az inzulinszint fenntartása érdekében, bár a megközelítés az egyéntől függően változik, mivel egyes ügyfelek több keményítőt tolerálnak, mint mások.

Íme néhány más étrendi tipp, amelyek segítenek a vércukorszint szabályozásában: Egyél több rostot. Adjon hozzá citromlevet étkezéshez - Azt javasolták, hogy 4 teáskanál citromlé támogathatja az egészséges vércukorszintet.

Érdekesmegbeszélések